OneTrust
flow-image

2022 Modernizing Marketing Strategy Series: Data Activation

Deze bron is gepubliceerd door OneTrust

In deze blog bespreken we drie dingen waar marketeers en privacyprofessionals rekening mee kunnen houden terwijl ze dit jaar proberen de balans te vinden tussen privacy en personalisatie terwijl er ongetwijfeld nog meer veranderingen op komst zijn. We concentreren ons ook op twee belangrijke technologieën die kunnen samenwerken om de inspanningen van uw merk op het gebied van privacy en klantervaring te ondersteunen. In het bijzonder Consent Management Platforms (CMP's) en Customer Data Platforms (CDP's) en hoe deze u kunnen helpen een datafundament op te bouwen om uw inspanningen bij het mogelijk maken van op privacy gerichte personalisatie kracht bij te zetten. Laten we erin duiken!

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Gegevensbeveiliging, Databasebeveiliging, Datacenterbeveiliging, Gegevensgerichte beveiliging, Data Loss Prevention (DLP, preventie van gegevensverlies), Gegevensmaskeringsoftware, Versleutelingssleutelbeheer, Mobiele gegevensbeveiliging, Geheimenbeheer, E-mailbeveiliging, E-mailbeveiliging in de cloud, Antispam in e-mail, E-mailversleuteling, Intelligente e-mailbescherming, Veilige e-mailgateway, Webbeveiliging, Detectie en risicobeperking van bots, Browserisolatie, Darkwebmonitoring, DDoS-bescherming, Fraudedetectie, Veilige webgateways